dimecres, de juliol 23, 2008

Uili Foc 39 a la Festcat 2008


Dagoll Dagom - Himne dels Pirates


Festcat08_Joan_0581_DSC_2365

Festcat 2008, un altre cop amistat, festa i sensacions increïbles. Haurem d'esperar gairebé un any per tornar-hi. Podria posar moltes coses aquí però explicar tot allò que vam viure és impossible. A més a més si no es viu no podreu mai sentir realment allò que passa, si no que li diguin al "culleretes". El darrer dia em va dir: "tenies raó, és una passada", o alguna cosa així. Apa, ens veiem demà, després d'una nit de 359 dies.

Festcat08_Joan_0640_DSC_2425

Per aquells festcateros que vau venir i espereu fotos doncs aquí us deixo els links que m'han arribat, si n'arriben més els aniré posant poc a poc així que si aneu passant doncs anireu veient més fotos.....


les fotos del joan i de l'Astrid:

aquí per triar-les
aquí per veure-les en passi de diapositives

un escrit de la festcat en un blog:
llegir

fotos de la Marta
les vull veure ..


i de moment no tinc mes links, aixi que arriben els anire posant i recordeu de fer un grup d'adreces.. que sera tot molt mes facil ! ! !.. Au, a gaudir del festcat!!!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

El que realment et vaig dir va ser:
Nano, ha estat Brutal!!!!

Ens retrobem al despertr-nos.

Bona nit

Cullereta, Guillem per als d Llivia

diablessamariken ha dit...

per fi la primera tongada de fotos!!!
i més que n'hi hauran, oi?

Jo com a novata, estic amb el Cullereta-Martí-Guillem (ja no sé quin és el nom bo, jjiji): HA ESTAT BRUTAL! La millor decisió des de fa molts mesos...

Ptons

Uili foc ha dit...

Si nois si..... ha estat brutal!!!! i diria que els "veteranus" tambe ho pensen... si no de que repetiriem cada any????

aix.... un anyet.... snif, snif....

Anònim ha dit...

Bones des del País Valencià!...Moltes gràcies Joan per les fotos..són molt xules!..ens veiem d'ací a un anyet segur!!..al garropín al garropán...jejeje

Jaurés (l'alcoianet)