diumenge, de desembre 12, 2004

Uili Foc (3) a Israel (3)


Quantes coses aquest cap de setmana. No us les explico totes que aixi en tindre per quan arribi. Pero un parell de coses divertides si que em ve de gust escriure-les. A veure, .... , per on comenco.... ah si!!! El dijous vaig anar a veure com encenien una altra espelma del Hanuka a una placa del centre de Tel Aviv. jo estava alla assegut en un banc fotent-me un crep amb xocolata (si... tope hebreu eh??) quan se m'acosta una noia barreja de Thelma i Luis (per lo penjada que anva) i em diu: "Can you fag me?" .. que es com si algu et digues en catala : "Vols fugar amb mi?". O sigui que no vaig entendre res. I li acosto la cara i li pregunto... "sorry?" i m'agafa el cap amb les dues mans i em fot un rosco que sentia la seva llengua que em pentinava el clatell... poca broma.. prohibit riure!!!. Anava una mica penjada ella..... Fi de la historia. No s'accepten preguntes.

I el divendres cap a Jerusalem (no us ho perdeu!!!!) en un grupet.... .Despres de visitar tot el que vam poder, mur de les lamentacions inclos (n'hi havia per posar-se a plorar quan em vaig veure amb el barretet de cartro!!!!). Despres de visitar la tomba de Crist em vaig trobar un capella de Sevilla. I, per que us en feu una idea, era, exactament, en Benny Hill, igual, tal com parlava, es movia. Quin fart de riure!!!. Despres ens van portar a comprar a una botiga. I un america del grup barreja de Shaggy (el del scubi du) i Aznar sense bigotet va comprar una creu d'ort. Li van fotre una clavada quel van deixar distret!!!! El tio es pensava que pagava en shekels (5 sh, 1 euro) pero eren dolars.... Quan se'n va adonar cami de l'hotel les llagrimes que li queien eren espectaculars.
I dissabte el Mar Mort. encara flipo ara. Ens vam banyar al mart. Es impossible estarse dret i assegut es com estar en un balanci a l'aire... No es pot explicar. Imagina que tens un pal al cul (ep!!! no malpenseu!!!!) i que t'aguanta.. ens podiem moure com volguessim que sempre suravem... Bestial!!!! Aixo si, vaig esquitxar una mica d'aigua i casi em moro!!!! (Igual per aixo es el mar mort!!) La sal que te no es de Sodi com les altres, esta plena de nitrats, bromurs, i tot el que volgueu..... Quin mal gust!!!! I, en acabar, a arrebossar-nos en fang negre. Va!!! foto!! foto!!! I el Jurgen, un tio cepat, calvet posant-se fang al cap a l'estil orelles miki maus. I am banyador slip. Em vaig petar de riure....

I al tornar era sabath i la porta del carrer era tancada i em van donar una clau enlloc d'una targeta per obrir la porta. I jo li pregunto "aixo per que??" I em diu que al sabath no esta permes fer cap moviment vertical amb la ma. Com si fessis una ratlla vertical en un paper. I jo, pensant, pensant..... (que pa eso tengo tiempo!!!) I si has de tirar la cadena del vater? I beure un got d'aigua!!! quin martiri!!!! be, sempre queda fer-ho amb una palla. I, parlant de palles....me n'adono que les masturbacions de dissabte deuen ser molt especials.. tumbats al llit, a la dutxa... impossible, al sofa ... tampoc, al terra.... una mica fred.... i, si en tens moltes ganes nomes et pots fer una dutxa freda si te dues aixetes que si te monomando o la poses freda o calenta pero tenir aigua, el qu es diu que surti aigua, igual que al Sahara.... zero. Sempre pots donar el monomando amb la "dallonses" que igual no esta prohibit...

Ja veieu eh???? quina poca feina!!!! Apa!!! aquest es l'ultim desde Israel... fins dijous a la nit!!!!