dilluns, de maig 09, 2005

Uili Foc (12) a Jordania (1)

Hola familia.... (ja sou una petita familia eh?)
Doncs ara m'ha tocat passar per Jordania. Vaig sortir dissabte a les tres de la tarda, es que aqui treballen el diumenge... es u que té. Jo ja no ho veia clar aixo de sortir tan tard... pero be... Vam arribar a Frankfurt (la ciutat, no el bocata) abans d'hora ... oh que be!! aixi podre estar tres hores i mitja enlloc de tres penjat a l'aeroport!!!! Perň, és clar, el vol estava retrassat, que si les nou, que si les nou trenta.... A les nou ens fan passar a la porta b43. I em poso a llegir un llibre bastant dolent (sortque l'he acabat!!!!), es diu l'enigma Vivaldi, feia temps que no llegia restant dolent. A veure, no es que jo hagi llegit gaire a la meva vida, a part de comics de l'Asterix, pero aquest no és dolent, és pitjor. I mal escrit, i l'escriptor es burro segur. Be, tornant al fil. Era tard i em pixava aixi que m'aixeco i vaig al bany, i poso el meu llibre a la repisa del davant.... només al cap de cinc segons entra un tio per la porta.
No tenia pérdua: un metre setanta-cinc, uns cinquanta anyets, ulleres tipus PeterParker-Clark Kent (us hi heu fixat que l'Spiderman i el Superman anaven ala mateixa optica??), pantalons color gos com fuig i americana de pana verda. Ell mira el llibre i diu: "Mira, algu s'ha deixat un llibre....", i l'agafa i se'l guarda a l'americana.... sera cabró!!! I ara que faig jo??
Doncs com que el tio estava pixant i jo ja estava, li agafo de la butxaca ili dic que es meu, i surto corrents. Guai eh? El pitjor va ser que elpersonatge en qüestió va seure al meu costat tot el vol.... no vaig deixarde mirar la finestra....

Dema més que ahir no me'n va passar cap de xula perň vaig veure coses rares...
Records a tots...Joan

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hello Joan

unfortunatelly i didnt understand anything from the blog, it's all in Spanish :))
i hope you enjoyed your stay in Jordan, the class was excellent and we all enjoyed it.

Thanks :)