dimecres, de maig 11, 2005

Uili Foc (13) a jordania (2)


Retortijons... retortijons...


Ahir vaig anar al centre d'Amman. Amman, es una ciutat originariament a una vall, pero despres va comencar el boom i van anar agafant turons i construint cases en forma de ninxol per tot arreu. Totes iguals, de formigo gris. La sensacio es de passar per un cementiri quan baixes al centre... sic.

Vaig agafar un taxi, l'Ahmed era el conductor, que em va oferir des de un tour per Jordania a un massatge amb "titis". Li vaig dir que no estava per aquestes feines i em va preguntar que si era gay. No se que hagues passat si li dic que si, i no m'ho vull imaginar tampoc ;-). Total que em deixa al centre i em clava 5jd (uns set eurus..... ara se que es una fortuna!!!).

El teatre roma es sensacional i esta reconstruit!, deu tenir unes cent linies de butaques totes en pendent. I jo vaig i em dic, fare una foto des de dalt i, ni cort ni peretzos, pujo les escales. Les agulletes que tinc avui em duraran un segle, no em puc ni aixecar de la cadira. Es com si m'haguessin trinxat les cuixes... com s'ho feien els romans?


Sortint d'alla vaig trobar venedors ambulants que venien bitllets del saddam hussein.... igual en comprare uns quants pero tinc por que em parin a la frontera i m'acusin de terrorista i em fotin a la preso i aixo... PEro no es tan greu no?Despres de passejar una estona pel centre vaig sopar en un dels restaurants del carrer, tot en arab i clar no m'entenien ni un borrall. Em van seure en una taula amb un altre paio que menjava una cosa molt rara, com arros amb patates i carn pero tot trinxat i de color verd.... no em vaig atrevir. Aixi que pollastre picant amb salsa d'alls i patates... brutal!!! la cagarrina d'aquesta nit ha sigut de les de campionat, d'aquelles que cou, avui ja porto dos cops al lavabo amb "retortijons". A mes no us podeu imaginar el calvari d'anar a la tassa amb agulletes... i t'aixeques i torna el retortijo, i tornes a seure... uf!! he fet mes abdominals que mai, he estat apunt de dormir amb el cul a la tassa del mal que em fan les cuixes. Us ho prometo, mai pilleu cagarrines amb agulletes a les cuixes (avui en tinc al cul i tot.. us imagineu que li dic que soc gay al taxista??.... es igual... no hi penseu que ja ho faig jo...).

Avui arros bullit, pero clar com que he quedat amb l'ahmed a les cinc i no se on em portara (titis segur que no perque les puc espantar de cop...) igual haig de menjar shawarma...

Joan


teatreiamman