dilluns, de febrer 07, 2005

Uili Foc (7) a Atenes (1)

Doncs despres de recuperar-me de la ressaca i de les agulletes quetinc als bracos de tant fregar, aqui teniu un nou uilifoc.
Pero abansde comencar agrair a tots els que vau passar dissabte per casa, als que no vau poder venir -que se que us hauria agradat ser-hi-, als que no vau voler venir -perque estic segur que l'any que ve ho fareu-, als que no vau rebre el correu -perque l'any que ve usare un altre proveidor- per haver participat del meu aniversari..
Gracies mil i em sap greu no haver pogut estar pet tothom en tot moment. Per cert, que si algu en vol fer una cronica me la pot enviar a joanrubio@gmail.comi jo la enviare a tothom, prometo no fer censura....

Ahir preparava la bossa i li vaig preguntar al pare si havia d'agafar roba d'abric per anar a Atenes. "Abric??!!!!.. pero si a Atenes sempre fa calor!!!"... i jo que li faig cas. Dema trucare el Pico a veure si li donen feina a tv3, ... NEVANT!!!! estava nevant quan vaig baixar del'avio!!!!! Avui al carrefur a comprar guants........
L'ultim cop que vaig ser a Atenes era el 81 i jo era jovenet pero encara me'n recordo de coses. I segueixen estant al limit de la civilitzacio. Me'n faig creus. De gent que parli angles poca i estil pel-roja. Monosil.labs inconnexes.. pero amb el taxista em vaig fer entendre. Aixo si, vaig arribar a l'hotel al cap de dos hores de pujar al cotxe, parar a fer benzina i una visita "turistica" pels suburbis d'Atenes. L'hotel guai, veig l'acropolis des de l'habitacio, que sempre li dona mes "xarm".
Avui he anat a peu a la feina i aquesta part de la ciutat esta trinxada, no se com els hi van donar els jocs olimpics, jo no els donaria ni el campionat del mon de caniques -he posat caniques pero per als puretes del catala seria bales, pero es que si posava bales igual s'entenia malament, .... vaja, jo ja m'entenc-. Els carrers aixecats, els cotxes passant semafors en vermell.....
Per cert: Davant de l'hotel hi ha un semafor. Amb un poli al davant fent passar els cotxes quan estava vermell i un tio esperant que es poses verd. Doncs el poli ha parat el transit de tot arreu, ha anat cap al cotxe i l'hi ha cardat una bronca al conductor que l'ha deixat distret, fotia uns crits!!!! Ha acabat tirant la gorra al terra.... espectacular.
I una cosa que no ha canviat, i aixo va pels pares, son aquells venedors ambulants de roscos de mill que feien aturar la circulacio en tot moment. Son iguals que abans, rodons, torrats i amb el mill per sobre. Per ells no han passat els vint anys.....

Be, ja hi tornare eh? Que encara em queden tretze dies per aqui.....

Un peto a tots..... (sense excepcio)

joan

1 comentari:

Anònim ha dit...

Can I just say what a relief to discover somebody who truly understands what theyre speaking about to the internet. You absolutely know tips on how to deliver an concern to gentle and allow it to be vital. A lot more people need to study this and understand this side of the story. I cant consider youre not far more well-liked simply because you certainly have the present.