divendres, de febrer 04, 2005

Uili Foc (6) a Amsterdam (2)

Si... ja ho se... me'n vaig saltar un....
Be, aixo ja s'acaba, tot empaketat i fent l'ultima classe, a les set agafo el vol. I mira, a falta d'esdeveniments propers us volia fer un resum....
El primer dia, el dissabte vam anar de l'aeroport a Amsterdam en tren. aixo no te res d'especial mes que estalviar-te una pila d'eurus del taxi, pero a l'arribar a l'estacio el maquinista va dir pels altaveus (despres de tot de paraules en Dutch absolutament indesxifrables): "amsterdam Centraal, this train is terminated here!" i, es clar, tot de corredisses pels passillus i alguns trencant-se de riure, la sensacio era que quan el tren passes pel pont esclataria o, pitjor encara, implotaria!!!! Sort que el paio es va equivocar... aixi us puc emprenyar una mica mes...
I ahir com que era el meu cumple em vaig regalar un passeig pel barri vermell (nomes passeig eh!!!). Pels qui no ho sapigueu el barri vermell es un seguit de carrerons que estan farcits d'unes finestres i portes, tipus vitrina, amb un llum "rojo pasion" a dalt. Les vitrines no estan buides no!!! a dins hi ha senyoretes (algunes amb pits i "penjoll") que gasten poc en roba -unes calcetes i uns sostens justets justets- i que tenen la moral una mica distreta. Va estar be. Pero es que al sortir del barri el primer que em trobo es un hotel que posava en gran " Hotel la Manola". I clar, em vaig pixar de riure dues hores seguides. No se si el paio que el porta es catala pero el nom esta clavat. O sigui, tu vas pel barri vermell sense un duro, les ties aquestes movent la llengua i tocant-se els pits a traves del vidre, amb els botons de la cremallera apunt de petar i surts i et trobes : "La Manola", joder!!! una mica de dignitat ostia!!! segur que molts dies hi ha cua a l'hotel aquest i deu llogar habitacions per minuts... Vinga, manola i el seguent....


Be nois, els que vingueu ens veiem dema, recordeu a partir de les sis pero jo hi sere fins la nit aixi que sense presses....

Fins a Atenes.....

Joan