dimecres, de febrer 02, 2005

Uili Foc (4) a Amsterdam

Quants dies des de l'ultim cop eh? Be, espero que hagueu rebut l'invitacio per dissabte i als que us incorporeu de nou si voleu rebre les primeres entregues d'en uili foc doncs les demaneu val?

Amsterdam esta igual que sempre, es fa fosc aviat, plou cada dia i fot un fred que pela el cutis (o era talla el cutis??? be, no ho se...), en resum, que molt a fer no hi ha. Aixo si, te una part que dona per molt, el barri vermell. Home, que us pensaveu que no hi aniria???? -deu ser el que diuen tots.... pero tots hi eren-. Hi ha de tot. I tot passejant per alla apareix un paio amb un abric llarg i treu ....... tatxan!!!!.... una camera de fotos, l'apunta cap a una de les portes de vidre..... i de dins surt una noia en calces i sostens (aixo de calces es un dir, i allo de sostens tambe!!!) i li fot un cop a la camera que la fa caure a terra i ella casi que cau darrera. Tenint en compte que el carrer esta en obres, que havia plogut i que tot era fang jo ja pensava que anava a riure de valent. PEro no, ella va tornar a la peixera morta de fred i el paio va recuperar la camera i a riure que no ha estat res!!!

Ahir em vaig adonar de com de important es saber on anem de viatge. Resulta que em vaig comprar un paraigues estupendu al sara. Amb funda de plastic dur i tot. Total que surto del tren i plou a bots i barrals i jo que, ni cort ni peretzos, trec el paraigues i l'obro. Ja vaig veure que la cosa no anava be pero... al sortir de l'andana la primera bufada de vent em va tumbar a mi, ordinador, paraigues i funda inclosa. I, a mes, en va trencar un parell de varilles. Total que ja no tinc paraigues, les sabates totes brutes de fang, l'ordinador petat i el meu orgull per terra... "Moraletja": gasta't sempre el doble en paraigues....

I dema em penso fumar tota la maria que em va quedar de diumenge aixi que el uilifoc 5 de divendres pot ser un festival....

Apa, fins dissabte.

Joan